Zamówienia:

1. Jak złożyć zamówienie?

By złożyć zamówienie wystarczy wybrany produkt dodać do koszyka, następnie przy finalizacji zamówienia w wiadomości wpisać dane, które mają zostać naniesione na projekt. 

2. Mam swoje logo. Czy mogę je dodać do zamówienia?

Jeśli posiadasz logo swojej firmy w wersji wektorowej i chcesz je nanieść na swój projekt - prześlij je nam mailowo, a dodamy je do projektu.

Jeśli logo masz w formie rastrowej, czyli jedynie w JPG lub PNG - napisz, zobaczymy co możemy zrobić. 

3. Czy muszę zakładać konto by złożyć zamówienie?

Nie! Zakładanie konta jest w pełni dobrowolne, po prostu ułatwi Ci sprawdzanie na jakim etapie jest Twoje zamówienie. Podane do rejestracji dane, będą użyte tylko do realizacji zamówień. 

4. Jaki jest czas realizacji?

Od chwili zaksięgowania należności po maksymalnie 2 dniach wyślemy do Ciebie plik do akceptacji. Następnie Twoje zamówienie trafi do drukarni, po czym zostanie do Ciebie nadane w paczkomacie lub przez firmę kurierską. W zależności od wybranych przez Ciebie produktów, Twoje zamówienie powinno znaleźć się u Ciebie po maksymalnie 10 dniach roboczych. 

Dostawa i zwroty:

1. Czy mogę zwrócić towar?

Niestety nie. Wydruki sprzedawane na naszej stronie są personalizowane, ich zwrot lub wymiana nie są możliwe. Od momentu akceptacji przez Ciebie wysłanego przez nas projektu i opłaceniu zamówienia nie ma odwrotu. 

2. Jakie są dostępne formy dostawy?

Produkty wysyłane są do paczkomatu lub kurierem. Odbiór osobisty nie jest możliwy.

3. Ile trwa dostawa?

Dostawa zwykle trwa do 48h. 

Faktury:

1. Gdzie znajdę fakturę do mojego zamówienia?

Nie wysyłamy faktur w formie papierowej. Dowód zakupu otrzymasz na podanego przy zamówieniu maila. 

2. W jaki sposób mogę zmienić swoje dane?

Wszelkie dane do konta możesz edytować w panelu Klienta, dostępnym w sekcji „Moje konto” w zakładkach „Ustawienia” oraz „Adresy”. Jeśli nie posiadasz konta, napisz do nas maila.